
Kampania "Dobra woda prosto z kranu", jaką przeprowadziły wodociągi krakowskie, otrzymała nagrodę Grand Prix 2014 w konkursie Kryształy PR-u, w kategorii "Najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej". Nagrody rozdano 21 maja podczas konferencji "PR w Samorządzie i Administracji Państwowej" w Katowicach.
Oprócz MPWiK w Krakowie do nagrody nominowane były jeszcze trzy inne spółki: PWiK w Rybniku, MPWiK w Jaworznie oraz PWiK w Dąbrowie Górniczej. Jury oceniało zgłoszone projekty w pięciu kategoriach: najlepszy wizerunek w mediach społecznościowych, najlepszy film promocyjny, najlepsza promocja projektów unijnych, najlepsza kreatywna kampania promocyjna, najlepsza gazeta miejska/biuletyn oraz najlepsza kampania promocyjno-informacyjna spółki samorządowej.
Celem konkursu Kryształy PR-u, w którym udział biorą jednostki samorządu terytorialnego i administracji państwowej, jest nagradzanie najciekawszych i innowacyjnych inicjatyw, działań i projektów w zakresie promocji. Z kolei konferencja "PR w Samorządzie i Administracji Państwowej" jest największym tego typu wydarzeniem w Polsce. Stanowi ona okazję do zapoznania się z aktualnymi trendami w obszarze szeroko rozumianego public relations, poznania dobrych praktyk prezentowanych przez cenionych ekspertów w branży oraz wymiany doświadczeń.
(mk)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- mpwik.krakow.pl, prwsamorzadzie.pl, krakow.pl, pwik-rybnik.pl

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Pijmy wodę z kranu!
– Woda z kranu jest smaczna i bezpieczna, a potwierdzają to certyfikaty – taką optymistyczną informacją rozpoczęła konferencję prasową Dorota...
-
Instalacje uzdatniania wody w przemyśle - najważniejsze technologie
www.automatyka.plCzystość wody jest pojęciem rozumianym na wiele sposobów. Dla osoby zażywającej kąpieli w jeziorze ważny będzie brak chemicznych...
-
-
-
-
-