
Poznańska spółka wodociągowa rozdaje swoim klientom papier toaletowy owinięty banderolą z informacją o realizowanym projekcie kanalizacyjnym. W ten sposób Aquanet chce ich zachęcić do podłączania się do sieci kanalizacyjnej. Paczki z papierem mają trafić do 25 tys. gospodarstw.
W styczniu tego roku Aquanet uruchomił program promocyjny "5500". Celem kampanii jest zachęcenie jak największej liczby mieszkańców do podłączenia się do sieci kanalizacyjnej. Pieniądze pozyskane z Unii Europejskiej wystarczą właśnie na 5500 podłączeń. Jednym ze sposobów promocji jest akcja rozdawania papieru toaletowego.
Jak mówi rzeczniczka Aquanetu Dorota Wiśniewska, kampania ma budować wizerunek firmy, informować o dotychczasowych osiągnięciach oraz pozyskać szerszą liczbę odbiorców. "Na banderoli owijającej papier - dodaje Wiśniewska - zamieszczona jest informacja o projekcie kanalizacyjnym realizowanym przez Aquanet. Problem istnienia szamb jest duży. My nie możemy nikogo przymusić by podłączył się do kanalizacji. Dlatego mocno współpracujemy z gminami, edukujemy ludzi i ta kampania ma być kolejnym krokiem szerzenia wiedzy na temat naszej działalności."
Część obdarowanych papierem toaletowym mieszkańców ma jednak mieszane uczucia w związku z tą formą promocji. Jedni się uśmiechają, a inni są zniesmaczeni. Według nieoficjalnych informacji akcja kosztowała 25 tys. zł.
(mk)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- tvn24.pl

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Pijmy wodę z kranu!
– Woda z kranu jest smaczna i bezpieczna, a potwierdzają to certyfikaty – taką optymistyczną informacją rozpoczęła konferencję prasową Dorota...
-
Hydraulika siłowa – jak poznać, że hydraulika siłowa w maszynach rolniczych...
Hydraulika siłowa jest fundamentem współczesnych maszyn rolniczych, od ciągników po specjalistyczne kombajny i ładowarki. Dzięki niej możliwe...
-
-
-
-
-
-