
W Wodociągach Krakowskich powstało unikalne w skali kraju Centrum Obsługi Mieszkańca, w którym obywatele szybko i skutecznie mogą załatwić swoje sprawy związane m.in. z zawarciem umów o świadczenie usług, uzyskaniem informacji technicznej, czy uzgodnieniem dokumentacji projektowej.
W COM znajdują się stanowiska dziennika podawczego, recepcję, a także kasę przyjmującą należności w formie gotówkowej i przy użyciu kart płatniczych. "Centrum jest wyposażone w nowoczesne rozwiązania techniczne - wyjaśnia Robert Żurek, rzecznik krakowskich wodociągów - co znacznie skraca załatwianie spraw. Sala obsługi klienta jest zaprojektowana w sposób zapewniający optymalne wykorzystanie przestrzeni i taką liczbę stanowisk, aby nie tworzyły się kolejki oczekujących."
Oczekiwanie w poczekalni urozmaici stanowisko multimedialne, poidełko z wodą i kącik z zabawkami dla dzieci. W ogrodzie powstał także park kieszonkowy. Cały budynek wraz z parkingiem są przystosowane do obsługi osób niepełnosprawnych. W razie potrzeby można skorzystać z pomocy asystenta.
Jedynie godziny, w jakich funkcjonuje COM pozostały tradycyjne. Centrum jest otwarte w poniedziałki od godziny 7.00 do 17.00, a w pozostałe dni robocze od 7.00 do 15.00.
(mk)
Kategoria wiadomości:
Z życia branży
- Źródło:
- wyborcza.pl

Komentarze (0)
Czytaj także
-
Pijmy wodę z kranu!
– Woda z kranu jest smaczna i bezpieczna, a potwierdzają to certyfikaty – taką optymistyczną informacją rozpoczęła konferencję prasową Dorota...
-
O czym pamiętać, projektując energooszczędny, inteligentny dom na Śląsku?
Projektowanie nowoczesnego, energooszczędnego domu wymaga dziś znacznie szerszego spojrzenia niż jeszcze kilkanaście lat temu. Poza kwestiami...
-
-
-
-
-