
Coca-Cola ogłosiła, że do 2030 roku chce uzyskać 100% zbiórki i recyklingu tylu odpadów opakowaniowych, ile trafia od niego na rynek. Nowa strategia nosi nazwę „World Without Waste" („Świat bez Odpadów").
Koncern chce zbierać tyle zużytych opakowań, ile wprowadza na rynek. W tym celu część budżetu marketingowego zostanie przeznaczona na działania uświadamiające co, jak i gdzie przeznaczy do recyklingu. Coca-Cola będzie promować zbiórkę opakowań w całej branży, włącznie z butelkami oraz puszkami innych firm.
Spółka będzie współpracować z lokalnymi społecznościami, partnerami branżowymi, klientami oraz konsumentami, aby pomóc w rozwiązywaniu takich problemów jak odpady opakowaniowe oraz zanieczyszczenie mórz. "Świat ma problem z odpadami opakowaniowymi i, podobnie jak wszystkie firmy, czujemy się odpowiedzialni, żeby pomóc w rozwiązaniu tego problemu" - mówi James Quincey, prezes i dyrektor generalny The Coca-Cola Company.
Coca-Cola podkreśla, że już teraz produkuje lepsze butelki - zarówno poprzez użycie bardziej przetwarzalnego materiału, jakim jest żywica roślinna, jak i zmniejszenie wagi plastiku w każdym opakowaniu. Do 2030 roku koncern zamierzają wytwarzać butelki z materiałów pochodzących średnio w 50% z recyklingu.
(mk)
Kategoria wiadomości:
Inne
- Źródło:
- wirtualnemedia.pl

Komentarze (0)
Czytaj także
-
System kaucyjny wkracza w życie. Co to oznacza dla biznesu i środowiska?
Trudno obecnie przeoczyć narastające problemy związane ze zmianami klimatycznymi i zanieczyszczeniem środowiska. Mają one wpływ zarówno na nasze...
-
Hydraulika siłowa – jak poznać, że hydraulika siłowa w maszynach rolniczych...
Hydraulika siłowa jest fundamentem współczesnych maszyn rolniczych, od ciągników po specjalistyczne kombajny i ładowarki. Dzięki niej możliwe...
-
-
-
-