Reklama: Chcesz umieścić tutaj reklamę? Zapraszamy do kontaktu »
Ekosystem BIOMAC
Powrót do listy wiadomości Dodano: 2018-01-22  |  Ostatnia aktualizacja: 2018-01-22
Coca-Cola postawi na radykalną politykę recyklingową
Strategia koncernu nosi nazwę „Świat bez Odpadów”
Strategia koncernu nosi nazwę „Świat bez Odpadów”

Coca-Cola ogłosiła, że do 2030 roku chce uzyskać 100% zbiórki i recyklingu tylu odpadów opakowaniowych, ile trafia od niego na rynek. Nowa strategia nosi nazwę „World Without Waste" („Świat bez Odpadów").

Koncern chce zbierać tyle zużytych opakowań, ile wprowadza na rynek. W tym celu część budżetu marketingowego zostanie przeznaczona na działania uświadamiające co, jak i gdzie przeznaczy do recyklingu. Coca-Cola będzie promować zbiórkę opakowań w całej branży, włącznie z butelkami oraz puszkami innych firm.

Spółka będzie współpracować z lokalnymi społecznościami, partnerami branżowymi, klientami oraz konsumentami, aby pomóc w rozwiązywaniu takich problemów jak odpady opakowaniowe oraz zanieczyszczenie mórz. "Świat ma problem z odpadami opakowaniowymi i, podobnie jak wszystkie firmy, czujemy się odpowiedzialni, żeby pomóc w rozwiązaniu tego problemu" - mówi James Quincey, prezes i dyrektor generalny The Coca-Cola Company.

Coca-Cola podkreśla, że już teraz produkuje lepsze butelki - zarówno poprzez użycie bardziej przetwarzalnego materiału, jakim jest żywica roślinna, jak i zmniejszenie wagi plastiku w każdym opakowaniu. Do 2030 roku koncern zamierzają wytwarzać butelki z materiałów pochodzących średnio w 50% z recyklingu.

(mk)

Kategoria wiadomości:

Inne

Źródło:
wirtualnemedia.pl
urządzenia z xtech

Interesują Cię ciekawostki i informacje o wydarzeniach w branży?
Podaj swój adres e-mail a wyślemy Ci bezpłatny biuletyn.

Komentarze (0)

Możesz być pierwszą osobą, która skomentuje tę wiadomość. Wystarczy, że skorzystasz z formularza poniżej.

Wystąpiły błędy. Prosimy poprawić formularz i spróbować ponownie.
Twój komentarz :

Czytaj także