
Rozpoczyna się kolejny etap ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej „Elektroodpady w dobre miejsce" organizowanej przez CECED Polska. Od 14 czerwca, w sieci 170 marketów RTV Euro AGD pojawią się standy z ulotkami informacyjnymi oraz spoty reklamowe.
Podstawowym celem kampanii jest szerzenie wiedzy na temat właściwego postępowania ze zużytym sprzętem elektrycznym
i elektronicznym (ZSEE). W czerwcu, w marketach sieci sklepów RTV Euro AGD konsumenci znajdą standy informacyjne
z ulotkami, które będą zawierać praktyczne wskazówki dotyczące wymiany starych urządzeń na nowe.
„Polacy mają świadomość, że elektrośmieci mogą być niebezpieczne. Niestety, wciąż nie wiemy gdzie oddać zużyte sprzęty – ELEKTROMAPA.PL to proste narzędzie pozwalające wyszukać punkty zbiórki elektroodpadów w całej Polsce. Przypominamy także, że wymieniając przestarzałą lodówkę można zaoszczędzić nawet 250 zł rocznie na rachunku za prąd. Każdy może też zgrać w Atak Elektro(ZŁOM)bie i samemu przekonać się dlaczego nie należy wyrzucać sprzętu na złom, wygrywając przy okazji cenne nagrody – mówi Wojciech Konecki, Dyrektor Generalny CECED Polska.
Kampania w sieci marketów RTV Euro AGD obejmie standy z ulotkami, bannery na stronie www.euro.com.pl oraz spoty 15'' w pętli na telewizorach we wszystkich sklepach objętych kampanią.
(gz)
Kategoria komunikatu:
Z życia firmy
- Źródło:
- more-pr.com

Czytaj także
-
Przerwy w dostawie prądu? Sprawdź, jak się zabezpieczyć na tę okoliczność.
Przerwy w dostawie prądu są często wynikiem trudnych warunków pogodowych, które powodują zerwanie napowietrznych linii elektroenergetycznych....
-
Bezpłatne vs. komercyjne kalkulatory śladu węglowego – które warto wybrać?
W obliczu rosnących oczekiwań dotyczących raportowania wpływu na środowisko, coraz więcej firm poszukuje narzędzi do obliczania emisji gazów...
-
-
-
-