Powrót do spisu treści Aktualizowany: 2017-12-21
[Śledzenie statusu zapytań]

Po zalogowaniu możesz śledzić status wysłanych przez siebie zapytań w panelu administracyjnym. W tym celu:

  1. Zaloguj się.
  2. W menu panelu wybierz pozycję 'Wysłane zapytania ofertowe'. Zobaczysz listę dodanych przez siebie zapytań (oraz wiadomości indywidualnych wysłanych do firm). Możesz na niej odczytać:
    • Tytuł i fragment treści swoich zapytań i wiadomości.
    • Status zapytania. Możliwe statusy: oczekujące (oczekuje na obsługę przez operatora), rozesłane, archiwalne (gdy minął termin ważności zapytania), archiwalne.
    • Numer zapytania (warto go podać przy kontakcie z xtech.pl, jeśli potrzebujesz pomocy lub porady w jego sprawie).
    • Datę dodania i termin ważności.
  3. Po kliknięciu 'Pokaż szczegóły' na interesującym Cię zapytaniu pojawi się warstwa z dodatkowymi informacjami. Wśród nich znajdziesz również listę dostawców, którzy otrzymali Twoje zapytanie oraz listę tych spośród nich, którzy się nim zainteresowali (tzn. wyświetlili Twoje dane kontaktowe).

 

Wskazówka: jeśli nie potrafisz od razu znaleźć na liście zapytania, które Cię w tym momencie interesuje, skorzystaj z filtra (wybieranie po wpisanej frazie i statusie) lub sortowania (po dacie dodania albo terminie ważności).

 

Więcej informacji: