Wlot i wylot bębna wyposażone w kurtyny gumowe w celu zmniejszenia zapylenia Konstrukcja bębna Bęben o konstrukcji spawanej skręcanej z profili podłużnych 200 x 90mm podłużnych zespawanych z kanałem wlotowym i walcowanym pierścieniem gniazda napędu. Dla zapewnienia odpowiedniej sztywności bębna i zapewnienia równej średnicy zamontowane są pierścienie usztywniające 10mm i dodatkowe wstawki. Wlot ma kształt stożka, aby mógł zbierać całość materiału Łatwe do wymiany panele sita bez konieczności wyjmowania konstrukcji bębna. Panele te z uwagi na swoje wymiary mogą być z łatwością zamontowane bez pomocy urządzeń dźwigowych przez dwie osoby. modularny układ paneli pozwala na dużą dowolność w konfigurowaniu wielkości wydzielanych frakcji i dużą szybkość zmiany ekranu. Dodatkowo montowane w kątowniki 100 x 75 mm umieszczone w strategicznych miejscach wewnątrz bębna 2 pary rolek poliuretanowych z automatycznym smarowaniem koła sworznia pozycjonujących bęben. Rolki te utrzymując stały niewielki nacisk na kołnierz bębna zapewniają , że bęben utrzymuje stałą pozycję i nie popada w wibracje. Regulowane szczotki do czyszczenia sita { dla każdego panelu bębna} Łatwy dostęp zapewniają szerokie klapy rewizyjne Elementy opcjonalne :
Noże do otwierania worków; proste i łatwe w wymianie
Czujniki ruchu bębna [wyłącznik bezpieczeństwa zostanie aktywowany, gdy bęben nie znajduje się normalnej pozycji roboczej zapobiegając ewentualnemu dalszemu uszkodzeniu w razie awarii
Panele i sita:.
płyty perforowane gr. 6,8,10 mm grubości (kwadratowe lub okrągłe otwory)
sita plecione
Blachy perforowane o grubości 10mm i zwiększonej odporności na ścieranie ze stali Hardox 400
Układ napędowy: 4 Koła podporowo-napędowe na bęben – każde koło jest zabezpieczone gumową oponą mocowanej na stalowej obręczy piasty 2,5 cala Łożyska wału koła napędzane - 2 1 "FYH stosowane w samochodach ciężarowych z automatycznym smarowaniem Napęd elektryczny 4x4 4 kW ; skrzynia biegów i silnik montowany bezpośrednio na wałach koła napędowego umożliwiając bezpośrednie przeniesienie napędu System napędowy o stałej prędkości DOL ~ 10.8 @ 50Hz Pokrywy silnika dla zatrzymania materiałów spadających z bębna lub zasysanych przez wentylatora chłodzenia silnika. Silniki elektryczne przetestowane fabrycznie wraz z okablowaniem i wyłącznikiem bezpieczeństwa. Zalety napędu 4x4:
- równomierne przeniesienie napędu gwarantujące dłuższa żywotność
- mniejsze drgania pracy
- praca nawet w wypadku awarii jednego z silników – brak postojów
- brak poślizgu nawet przy bardzo ciężkich frakcjach np. odpadach budowlanych,
- możliwość uruchomienia nawet przy zapełnionym bębnie
- lepsze rozwiązanie niż napędy łańcuchowe z uwagi na większą trwałość elementów przeniesienia napędu
Elementy opcjonalne:
Soft Start
Płynna regulacja prędkości VSD {nominalna bębna obr 10,8 @ 50Hz,[maksymalna: 16.2rpm @ 75Hz, Min:7.5rpm@ 35Hz]
Przyciski zatrzymania awaryjnego - pełne okablowane wg normy ISO i CE Podstawy stalowe, usztywnione dwuteownikami 203mm, wypełnienie z płyt stalowych 5mm. Przesiewacz jest standardowo montowany z kątem nachylenia kąt 5 ° , który uzyskuje się przez montaż typowej podpory stalowej. Możliwość wykonania konstrukcji z belek teowych z wypełnieniem z płyt żelbetowych gr.180mm UWAGA: Oferujemy także niestandardowe rozwiązania dostosowane do indywidualnych wymogów produkcji i wymagań klienta.
Porównaj ofertę z innymi dostawcami
To proste! Uzupełnij formularz i poznaj najlepsze oferty dostawców z branży ochrony środowiska.
Dystrybutor
Powerstone Sp. z o.o.
- Adres: ul. Wrzesińska 16, 61-021 Poznań
-
Nr telefonu: 573 442 699
Przy kontakcie powołaj się na portal srodowisko.pl